Ders Detayı
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|
TEZ | TTEY2210291 | Bahar Dönemi | 0+0 | - | 60 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Yüksek Lisans |
Dersin Türü | Tez |
Dersin Koordinatörü | Dr.Öğr.Üye. Mahmut TOKAÇ |
Dersi Verenler | Prof.Dr. Ayten ALTINTAŞ, Dr.Öğr.Üye. Mahmut TOKAÇ |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | Yök ve enstitü tez yazım kılavuzuna uygun, bilimsel araştırma metotları çerçevesinde bilimsel bilgi üretimini öğretmek amaçlanmaktadır. |
Dersin İçeriği | Bu ders; Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi ,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi; konularını içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
| | |
Tez yazım kılavuzu çerçevesinde tez yazmak | 3, 5 | |
Seçilen konuya uygun bilimsel araştırma metotu belirlemek | 2 | F |
Konu çerçevesinde literatur analizi yapabilmek | 23, 5 | E |
Öğretim Yöntemleri: | 2: Proje Temelli Öğrenme Modeli, 23: Kavram Haritası Tekniği, 3: Probleme Dayalı Öğrenme Modeli, 5: İşbirlikli Öğrenme Modeli |
Ölçme Yöntemleri: | E: Ödev, F: Proje Görevi |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
---|
1 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
2 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
3 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
4 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
5 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
6 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
7 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
8 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
9 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
10 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
11 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
12 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
13 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
14 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı |
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Tarihin genel çerçevesi içinde tıbbın gelişimini bilir. | | | | | |
2 | Tarihin ilk devirlerinden itibaren hastalıkların tedavisi için yapılanları öğrenir. | | | | | |
3 | Tarihin en eski dönemlerinden itibaren hekimin kimliğini ve eğitimini öğrenir. | | | | | |
4 | Türk Tıp Tarihi ve Osmanlı Tıp tarihini öğrenir. | | | | | |
5 | Deontoloji ve Etik kavramlarını bilir, ilkelerini öğrenir. | | | | | |
6 | Hekimin sorumluluğu ve bunun için uyulacak kuralları öğrenir. | | | | | |
8 | Seminere hazırlanma, ödev yapma, tez hazırlanma metotlarını öğrenir ve uygular. | | | | X | |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Toplam | | 100 |
AKTS / İşyükü Tablosu |
Etkinlik | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
Ders Saati | 70 | 10 | 700 |
Rehberli Problem Çözme | 14 | 2 | 28 |
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi | 14 | 2 | 28 |
Okul Dışı Diğer Faaliyetler | 70 | 10 | 700 |
Proje Sunumu / Seminer | 1 | 150 | 150 |
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Genel Sınav ve Hazırlığı | 1 | 200 | 200 |
Performans Görevi, Bakım Planı | 0 | 0 | 0 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 1806 |
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(1806/30) | 60 |
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır. |
Dersin Detaylı Bilgileri
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|
TEZ | TTEY2210291 | Bahar Dönemi | 0+0 | - | 60 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Yüksek Lisans |
Dersin Türü | Tez |
Dersin Koordinatörü | Dr.Öğr.Üye. Mahmut TOKAÇ |
Dersi Verenler | Prof.Dr. Ayten ALTINTAŞ, Dr.Öğr.Üye. Mahmut TOKAÇ |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | Yök ve enstitü tez yazım kılavuzuna uygun, bilimsel araştırma metotları çerçevesinde bilimsel bilgi üretimini öğretmek amaçlanmaktadır. |
Dersin İçeriği | Bu ders; Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi ,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi,Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi; konularını içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
| | |
Tez yazım kılavuzu çerçevesinde tez yazmak | 3, 5 | |
Seçilen konuya uygun bilimsel araştırma metotu belirlemek | 2 | F |
Konu çerçevesinde literatur analizi yapabilmek | 23, 5 | E |
Öğretim Yöntemleri: | 2: Proje Temelli Öğrenme Modeli, 23: Kavram Haritası Tekniği, 3: Probleme Dayalı Öğrenme Modeli, 5: İşbirlikli Öğrenme Modeli |
Ölçme Yöntemleri: | E: Ödev, F: Proje Görevi |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
---|
1 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
2 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
3 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
4 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
5 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
6 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
7 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
8 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
9 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
10 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
11 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
12 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
13 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
14 | Belirlenen tez konusu çerçevesinde danışmana haftalık rapor verilmesi | |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı |
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Tarihin genel çerçevesi içinde tıbbın gelişimini bilir. | | | | | |
2 | Tarihin ilk devirlerinden itibaren hastalıkların tedavisi için yapılanları öğrenir. | | | | | |
3 | Tarihin en eski dönemlerinden itibaren hekimin kimliğini ve eğitimini öğrenir. | | | | | |
4 | Türk Tıp Tarihi ve Osmanlı Tıp tarihini öğrenir. | | | | | |
5 | Deontoloji ve Etik kavramlarını bilir, ilkelerini öğrenir. | | | | | |
6 | Hekimin sorumluluğu ve bunun için uyulacak kuralları öğrenir. | | | | | |
8 | Seminere hazırlanma, ödev yapma, tez hazırlanma metotlarını öğrenir ve uygular. | | | | X | |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Toplam | | 100 |
Sayısal Veriler
Ekleme Tarihi: 01/02/2023 - 11:27Son Güncelleme Tarihi: 01/02/2023 - 11:28