Ders Detayı
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|
TEZ ÖNERİSİ | BUSD3213573 | Bahar Dönemi | 0+0 | - | 20 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | İngilizce |
Dersin Seviyesi | Doktora |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | Doç.Dr. Elif BAYKAL |
Dersi Verenler | Doç.Dr. Elif BAYKAL |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | Yönetim ve Strateji alanında öğrencilerin çalışmak istediği bir konuda araştırma yaparak doktora tez sürecine hazırlanmalarıdır. |
Dersin İçeriği | Bu ders; Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora Tez Önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek; konularını içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
1. Bu dersin başarıyla tamamlanması adayların doktora tez çalışmasına başlamalarını sağlar. | 14 | E |
2. Araştırma yazımının genel ilkelerini yorumlar. | 14 | E |
3. Tez konusuna yönelik literatür taraması yapar. | 14 | E |
4. Tez konusuna ilişkin veri toplama araçlarını listeler | 14 | E |
5. Araştırma verilerini toplama ve analiz etme yöntemlerini tartışır. | 14 | E |
6. Araştırma bulgularını tablolaştırma ve raporlama yöntemlerini açıklar. | 14 | E |
Öğretim Yöntemleri: | 14: Bireysel Çalışma Yöntemi |
Ölçme Yöntemleri: | E: Ödev |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
---|
1 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür taraması |
2 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür taraması |
3 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
4 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literature Review |
5 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
6 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
7 | Doktora Tez Önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
8 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
9 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
10 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
11 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür taraması |
12 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
13 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
14 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
Kaynak |
Tez konusu ile ilgili akademik makale ve kitaplar. |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı |
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Yönetim alanında teorik bilgileri tanımlar. | | X | | | |
1 | Yönetim alanında gerekli en az bir bilgisayar programı kullanır. | X | | | | |
1 | Bilimsel etik ve bilimsel sorumluluk ilkeleri benimser. | | | X | | |
1 | Yönetim alanında teorik ve uygulamaya yönelik bilgileri kullanır. | | X | | | |
2 | Disiplinler arası çalışmalar yürütebilmek için farklı disiplinlerde (ekonomi, finans, sosyoloji, hukuk, işletme) temel bilgileri ve verileri analiz ederek alanında kullanır. | | X | | | |
2 | Akademik çalışma yapmak için gerekli olan araştırma becerisine sahip olur. | | | | X | |
2 | Yönetim alanında gerekli matematiksel ve istatistiki yöntemleri anlatır. | | | X | | |
3 | Zaman yönetimi becerisine sahip olur. | | | | | |
3 | Alanı ile ilgili en az bir bilimsel çalışma yaparak özgün bir yapıt üretebilmesi ya da yorumlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletir. | | | X | | |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Toplam | | 100 |
AKTS / İşyükü Tablosu |
Etkinlik | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Rehberli Problem Çözme | 0 | 0 | 0 |
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi | 0 | 0 | 0 |
Okul Dışı Diğer Faaliyetler | 0 | 0 | 0 |
Proje Sunumu / Seminer | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ara Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Genel Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Performans Görevi, Bakım Planı | 12 | 50 | 600 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 600 |
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(600/30) | 20 |
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır. |
Dersin Detaylı Bilgileri
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|
TEZ ÖNERİSİ | BUSD3213573 | Bahar Dönemi | 0+0 | - | 20 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | İngilizce |
Dersin Seviyesi | Doktora |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | Doç.Dr. Elif BAYKAL |
Dersi Verenler | Doç.Dr. Elif BAYKAL |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Amacı | Yönetim ve Strateji alanında öğrencilerin çalışmak istediği bir konuda araştırma yaparak doktora tez sürecine hazırlanmalarıdır. |
Dersin İçeriği | Bu ders; Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora Tez Önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek,Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek; konularını içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
1. Bu dersin başarıyla tamamlanması adayların doktora tez çalışmasına başlamalarını sağlar. | 14 | E |
2. Araştırma yazımının genel ilkelerini yorumlar. | 14 | E |
3. Tez konusuna yönelik literatür taraması yapar. | 14 | E |
4. Tez konusuna ilişkin veri toplama araçlarını listeler | 14 | E |
5. Araştırma verilerini toplama ve analiz etme yöntemlerini tartışır. | 14 | E |
6. Araştırma bulgularını tablolaştırma ve raporlama yöntemlerini açıklar. | 14 | E |
Öğretim Yöntemleri: | 14: Bireysel Çalışma Yöntemi |
Ölçme Yöntemleri: | E: Ödev |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
---|
1 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür taraması |
2 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür taraması |
3 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
4 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literature Review |
5 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
6 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
7 | Doktora Tez Önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
8 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
9 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
10 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
11 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür taraması |
12 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
13 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
14 | Doktora tez önerisini tartışmak ve geliştirmek | Literatür Taraması |
Kaynak |
Tez konusu ile ilgili akademik makale ve kitaplar. |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı |
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 | Yönetim alanında teorik bilgileri tanımlar. | | X | | | |
1 | Yönetim alanında gerekli en az bir bilgisayar programı kullanır. | X | | | | |
1 | Bilimsel etik ve bilimsel sorumluluk ilkeleri benimser. | | | X | | |
1 | Yönetim alanında teorik ve uygulamaya yönelik bilgileri kullanır. | | X | | | |
2 | Disiplinler arası çalışmalar yürütebilmek için farklı disiplinlerde (ekonomi, finans, sosyoloji, hukuk, işletme) temel bilgileri ve verileri analiz ederek alanında kullanır. | | X | | | |
2 | Akademik çalışma yapmak için gerekli olan araştırma becerisine sahip olur. | | | | X | |
2 | Yönetim alanında gerekli matematiksel ve istatistiki yöntemleri anlatır. | | | X | | |
3 | Zaman yönetimi becerisine sahip olur. | | | | | |
3 | Alanı ile ilgili en az bir bilimsel çalışma yaparak özgün bir yapıt üretebilmesi ya da yorumlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletir. | | | X | | |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | | 50 |
Toplam | | 100 |
Sayısal Veriler
Ekleme Tarihi: 03/02/2023 - 14:35Son Güncelleme Tarihi: 03/02/2023 - 14:39