Ders Detayı
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
İNGİLİZCE III | - | Güz Dönemi | 3+0 | 3 | 4 |
Ders Programı |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler |
Dersin Dili | İng |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | Öğr.Gör. Onur KAVAK |
Dersi Verenler | Öğr.Gör. Zeyneb ÇETİNER |
Dersin Yardımcıları | Öğretim Görevlisi Onur Kavak |
Dersin Amacı | CEFR B1 seviyesine göre dört temel becerinin temel alınarak sözlü ve yazılı iletişim becerisinin geliştirilmesidir. |
Dersin İçeriği | Bu ders; Let's get started (Present Simple zaman yapısı içerisinde -to be fiilinin soru cümlelerinde kullanımı) (Günlük hayatta kullanılacak ifadeler),Let's get started (Present Simple zaman yapısı içerisinde -to be fiilinin soru cümlelerinde kullanımı) (Günlük hayatta kullanılacak ifadeler),On the job (Present Simple zaman yapısının kullanımı) (Mesleklerle ilgili dialog kurma),On the job (Present Simple zaman yapısının kullanımı) (Mesleklerle ilgili dialog kurma),My daily life (Past Simple zaman yapısının kullanımı) (Günlük hayatla ilgili bilgi verilmesini sağlayacak ifadeler) ,My life story (Past Simple zaman yapısı içerisinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı) (Tanışma hikayeleri),Getting around (Present continuous ve present simple zaman yapılarının kullanımı) (Yapılan eylemlerin sorulması),What a good story (Past continuous zaman yapısının kullanımı) (Geçmişte olan bir olaydan bahsetme),I can do that (Davet etme, Problem belirtme ifadelerinin kullanımı ) (-ebilmek kipinin kullanımı,soru ve kısa cevap formları ),Seeing the world (-Going to yapısının kullanımı) (Gelecek planlarından bahsetme),Seeing the world (-Going to yapısının kullanımı) (Gelecek planlarından bahsetme) ,What's she like (Sıfat ve zarf kullanımları) (Farklı insan karakterlerinden bahsetme) ,What's she like (Sıfat ve zarf kullanımları) (Farklı insan karakterlerinden bahsetme) ,What's she like (Sıfat ve zarf kullanımları) (Farklı insan karakterlerinden bahsetme); konularını içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
1. Çevresini, insanları, ve kendisini anlaşılır cümleler ile tanımlayabilecektir. | 10, 16, 3, 9 | A |
1.1 Bir olayın nasıl geliştiğini kısa cümleler ile ifade eder. | 10, 11, 16, 3, 9 | A |
1.2 Çevresine dair yazılı ve sözlü girdileri özetler. | 11, 16, 3, 9 | A |
2. Gelecek planlarını aktarabilecektir. | 10, 15, 16, 3, 9 | A |
2.1 Lisans sonrası eğitim ve iş planlarını listeler | 10, 11, 16, 3, 9 | A |
2.2 Dil öğrenimine yönelik hedefler tasarlar. | 10, 16, 3, 8, 9 | A |
3. Mezuniyet sonrası çalışma alanını açıklayabilecektir. | 10, 16, 3, 8, 9 | A |
3.1 Mesleğinin çalışma koşullarını özetler. | 10, 16, 3, 9 | A |
3.2 Mesleğinin gerektirdiği minimum İngilizce iletişim seviyesini betimler. | 10, 16, 6, 9 | A |
4. Bir olayı edilgen cümleler ile nesnel bir şekilde yorumlayabilecektir. | 10, 16, 6, 9 | A |
4.1 Edilgen yapılı cümleleri rahatlıkla tasarlar. | 10, 16, 6, 9 | A |
4.2 Geçmiş olayları karşılaştırır. | 10, 16, 6, 9 | A |
5. Kendi milli değerlerini ifade edebilecektir. | 10, 16, 9 | A |
5.1 Kültürler arası farklılıkları karşılaştırır. | 10, 11, 16, 6, 9 | A |
5.2 Ülkesinin değer yargılarını açıklar. | 10, 16, 6, 9 | A |
Öğretim Yöntemleri: | 10: Tartışma Yöntemi, 11: Gösterip Yapma Yöntemi, 15: Rol Oynama ve Drama Tekniği , 16: Soru - Cevap Tekniği , 3: Probleme Dayalı Öğrenme Modeli, 6: Deneyimle Öğrenme Modeli, 8: Ters-yüz Edilmiş Sınıf Modeli, 9: Anlatım Yöntemi |
Ölçme Yöntemleri: | A: Klasik Yazılı Sınav |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Let's get started (Present Simple zaman yapısı içerisinde -to be fiilinin soru cümlelerinde kullanımı) (Günlük hayatta kullanılacak ifadeler) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
2 | Let's get started (Present Simple zaman yapısı içerisinde -to be fiilinin soru cümlelerinde kullanımı) (Günlük hayatta kullanılacak ifadeler) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
3 | On the job (Present Simple zaman yapısının kullanımı) (Mesleklerle ilgili dialog kurma) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
4 | On the job (Present Simple zaman yapısının kullanımı) (Mesleklerle ilgili dialog kurma) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
5 | My daily life (Past Simple zaman yapısının kullanımı) (Günlük hayatla ilgili bilgi verilmesini sağlayacak ifadeler) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
6 | My life story (Past Simple zaman yapısı içerisinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı) (Tanışma hikayeleri) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
7 | Getting around (Present continuous ve present simple zaman yapılarının kullanımı) (Yapılan eylemlerin sorulması) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
8 | What a good story (Past continuous zaman yapısının kullanımı) (Geçmişte olan bir olaydan bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
9 | I can do that (Davet etme, Problem belirtme ifadelerinin kullanımı ) (-ebilmek kipinin kullanımı,soru ve kısa cevap formları ) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
10 | Seeing the world (-Going to yapısının kullanımı) (Gelecek planlarından bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
11 | Seeing the world (-Going to yapısının kullanımı) (Gelecek planlarından bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
12 | What's she like (Sıfat ve zarf kullanımları) (Farklı insan karakterlerinden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
13 | What's she like (Sıfat ve zarf kullanımları) (Farklı insan karakterlerinden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
14 | What's she like (Sıfat ve zarf kullanımları) (Farklı insan karakterlerinden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
Kaynak |
1. Oxford English File Pre-intermediate Student's Book + Workbook + Cd 4th 2020 |
- Network Online Practice Platform www.eltpublications.com |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı | |||||||
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | PY-1. Dil ve konuşma terapisi alanındaki güncel temel, kuramsal ve uygulamalı bilimsel bilgiye, bilgi teknolojilerini ve kaynaklarını kullanarak ulaşmayı bilir; bu bilginin doğruluğu, güvenirliği ve geçerliğini değerlendirir. | X | |||||
2 | PY-2. Eğitiminde edindiği bilgi ve becerileri bireysel ve toplumsal düzeyde iletişim, konuşma, dil, ses ve yutma sağlığına yönelik yaşam kalitesinin geliştirilmesi ve bu alandaki bozuklukların önlenmesi, tanılanması ve terapisi için kanıta dayalı bir biçimde ve etkin olarak kullanır. | X | |||||
3 | PY-3. Toplumsal sorumluluk bilinci ile sağlık ekibi ve diğer meslek uzmanlarıyla disiplinlerarası işbirlikleri kurar ve ekibin güvenilir bir üyesi olur. | X | |||||
4 | PY-4. Alanında teknolojik cihaz ve araçları kullanarak kanıta dayalı veri toplar, programları planlar, uygular, gerektiğinde değiştirir, sonlandırır, raporlar, güvenli bir şekilde belgeler ve izler. | X | |||||
5 | PY-5. Mesleki alanında kazandığı bilgi, beceri ve ilgili teknolojiyi kullanarak, biyo-psiko-sosyal ve kültürel temelli bütüncül bir yaklaşımla önleme, fonksiyonel değerlendirme, ayırıcı tanılama, terapi, rehabilitasyon uygulamalarını yapar. | X | |||||
6 | PY-6. Bağımsız olarak mesleki ve akademik çalışmalarını etkin ve etik biçimde yürütür; ekip üyesi olarak sorumluluk alır ve karşılaşılan ya da öngörülmeyen sorunlara çözüm üretir. | X | |||||
7 | PY-7. Kalite yönetimi ve sürekliliği, çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahip olarak süreçlere uygun davranır. | X | |||||
8 | PY-8. Öz-eleştirel bir yaklaşımla kişisel ve mesleki öğrenme gereksinimlerini belirler, en az bir yabancı dil öğrenerek, yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu bir tutum geliştirir ve öğrendiğini sergiler. | X | |||||
9 | PY-9. Birey olarak sürekli değişime açık olumlu tutumları, davranışları ve iletişimi ile topluma örnek olur; evrensel düzeyde demokrasi ve insan haklarına, toplumsal, kültürel, dilsel ve bireysel farklılıklara saygılı ve duyarlı davranır. | X | |||||
10 | PY-10. Birey olarak alanını ilgilendiren yasal mevzuata, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır; danışan haklarını gözeterek mesleğinin gerektirdiği tüm görev ve sorumluluklarını yerine getirir ve mesleki haklarını korur ve savunur. | X | |||||
11 | PY-11. Dil ve konuşma terapisi alanı ile ilgili kurum içi/dışı, ulusal ve uluslararası birey ve halk sağlığı, aile danışmanlığı, toplumsal farkındalık, sağlık ve eğitim politikalarının geliştirilmesi çalışmalarında görev alır, anlaşılır ve doğru bilgi aktarır. | X | |||||
12 | PY-12. Edindiği araştırma yöntemleri, öğrenme-öğretme, ölçme ve değerlendirme ve yönetim bilgisini kullanarak projelere, araştırmalara dahil olur, bunları planlayarak uygular. | X |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme | |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | 40 | |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | 60 | |
Toplam | 100 |
AKTS / İşyükü Tablosu | ||||||
Etkinlik | Sayı | Süresi (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) | |||
Ders Saati | 14 | 3 | 42 | |||
Rehberli Problem Çözme | 14 | 2 | 28 | |||
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi | 0 | 0 | 0 | |||
Okul Dışı Diğer Faaliyetler | 0 | 0 | 0 | |||
Proje Sunumu / Seminer | 0 | 0 | 0 | |||
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 | |||
Ara Sınav ve Hazırlığı | 1 | 21 | 21 | |||
Genel Sınav ve Hazırlığı | 1 | 21 | 21 | |||
Performans Görevi, Bakım Planı | 0 | 0 | 0 | |||
Toplam İş Yükü (Saat) | 112 | |||||
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(112/30) | 4 | |||||
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır. |
Dersin Detaylı Bilgileri
Ders Tanımı
Ders | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
İNGİLİZCE III | - | Güz Dönemi | 3+0 | 3 | 4 |
Ders Programı |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler |
Dersin Dili | İng |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | Öğr.Gör. Onur KAVAK |
Dersi Verenler | Öğr.Gör. Zeyneb ÇETİNER |
Dersin Yardımcıları | Öğretim Görevlisi Onur Kavak |
Dersin Amacı | CEFR B1 seviyesine göre dört temel becerinin temel alınarak sözlü ve yazılı iletişim becerisinin geliştirilmesidir. |
Dersin İçeriği | Bu ders; Let's get started (Present Simple zaman yapısı içerisinde -to be fiilinin soru cümlelerinde kullanımı) (Günlük hayatta kullanılacak ifadeler),Let's get started (Present Simple zaman yapısı içerisinde -to be fiilinin soru cümlelerinde kullanımı) (Günlük hayatta kullanılacak ifadeler),On the job (Present Simple zaman yapısının kullanımı) (Mesleklerle ilgili dialog kurma),On the job (Present Simple zaman yapısının kullanımı) (Mesleklerle ilgili dialog kurma),My daily life (Past Simple zaman yapısının kullanımı) (Günlük hayatla ilgili bilgi verilmesini sağlayacak ifadeler) ,My life story (Past Simple zaman yapısı içerisinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı) (Tanışma hikayeleri),Getting around (Present continuous ve present simple zaman yapılarının kullanımı) (Yapılan eylemlerin sorulması),What a good story (Past continuous zaman yapısının kullanımı) (Geçmişte olan bir olaydan bahsetme),I can do that (Davet etme, Problem belirtme ifadelerinin kullanımı ) (-ebilmek kipinin kullanımı,soru ve kısa cevap formları ),Seeing the world (-Going to yapısının kullanımı) (Gelecek planlarından bahsetme),Seeing the world (-Going to yapısının kullanımı) (Gelecek planlarından bahsetme) ,What's she like (Sıfat ve zarf kullanımları) (Farklı insan karakterlerinden bahsetme) ,What's she like (Sıfat ve zarf kullanımları) (Farklı insan karakterlerinden bahsetme) ,What's she like (Sıfat ve zarf kullanımları) (Farklı insan karakterlerinden bahsetme); konularını içermektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
1. Çevresini, insanları, ve kendisini anlaşılır cümleler ile tanımlayabilecektir. | 10, 16, 3, 9 | A |
1.1 Bir olayın nasıl geliştiğini kısa cümleler ile ifade eder. | 10, 11, 16, 3, 9 | A |
1.2 Çevresine dair yazılı ve sözlü girdileri özetler. | 11, 16, 3, 9 | A |
2. Gelecek planlarını aktarabilecektir. | 10, 15, 16, 3, 9 | A |
2.1 Lisans sonrası eğitim ve iş planlarını listeler | 10, 11, 16, 3, 9 | A |
2.2 Dil öğrenimine yönelik hedefler tasarlar. | 10, 16, 3, 8, 9 | A |
3. Mezuniyet sonrası çalışma alanını açıklayabilecektir. | 10, 16, 3, 8, 9 | A |
3.1 Mesleğinin çalışma koşullarını özetler. | 10, 16, 3, 9 | A |
3.2 Mesleğinin gerektirdiği minimum İngilizce iletişim seviyesini betimler. | 10, 16, 6, 9 | A |
4. Bir olayı edilgen cümleler ile nesnel bir şekilde yorumlayabilecektir. | 10, 16, 6, 9 | A |
4.1 Edilgen yapılı cümleleri rahatlıkla tasarlar. | 10, 16, 6, 9 | A |
4.2 Geçmiş olayları karşılaştırır. | 10, 16, 6, 9 | A |
5. Kendi milli değerlerini ifade edebilecektir. | 10, 16, 9 | A |
5.1 Kültürler arası farklılıkları karşılaştırır. | 10, 11, 16, 6, 9 | A |
5.2 Ülkesinin değer yargılarını açıklar. | 10, 16, 6, 9 | A |
Öğretim Yöntemleri: | 10: Tartışma Yöntemi, 11: Gösterip Yapma Yöntemi, 15: Rol Oynama ve Drama Tekniği , 16: Soru - Cevap Tekniği , 3: Probleme Dayalı Öğrenme Modeli, 6: Deneyimle Öğrenme Modeli, 8: Ters-yüz Edilmiş Sınıf Modeli, 9: Anlatım Yöntemi |
Ölçme Yöntemleri: | A: Klasik Yazılı Sınav |
Ders Akışı
Sıra | Konular | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Let's get started (Present Simple zaman yapısı içerisinde -to be fiilinin soru cümlelerinde kullanımı) (Günlük hayatta kullanılacak ifadeler) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
2 | Let's get started (Present Simple zaman yapısı içerisinde -to be fiilinin soru cümlelerinde kullanımı) (Günlük hayatta kullanılacak ifadeler) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
3 | On the job (Present Simple zaman yapısının kullanımı) (Mesleklerle ilgili dialog kurma) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
4 | On the job (Present Simple zaman yapısının kullanımı) (Mesleklerle ilgili dialog kurma) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
5 | My daily life (Past Simple zaman yapısının kullanımı) (Günlük hayatla ilgili bilgi verilmesini sağlayacak ifadeler) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
6 | My life story (Past Simple zaman yapısı içerisinde soru ve kısa cevap kalıplarının kullanımı) (Tanışma hikayeleri) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
7 | Getting around (Present continuous ve present simple zaman yapılarının kullanımı) (Yapılan eylemlerin sorulması) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
8 | What a good story (Past continuous zaman yapısının kullanımı) (Geçmişte olan bir olaydan bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
9 | I can do that (Davet etme, Problem belirtme ifadelerinin kullanımı ) (-ebilmek kipinin kullanımı,soru ve kısa cevap formları ) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
10 | Seeing the world (-Going to yapısının kullanımı) (Gelecek planlarından bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
11 | Seeing the world (-Going to yapısının kullanımı) (Gelecek planlarından bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
12 | What's she like (Sıfat ve zarf kullanımları) (Farklı insan karakterlerinden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
13 | What's she like (Sıfat ve zarf kullanımları) (Farklı insan karakterlerinden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
14 | What's she like (Sıfat ve zarf kullanımları) (Farklı insan karakterlerinden bahsetme) | İlgili ünite ve sayfa ile ders içinde verilecek olan sunum ve projeler. |
Kaynak |
1. Oxford English File Pre-intermediate Student's Book + Workbook + Cd 4th 2020 |
- Network Online Practice Platform www.eltpublications.com |
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı | |||||||
No | Program Yeterliliği | Katkı Düzeyi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | PY-1. Dil ve konuşma terapisi alanındaki güncel temel, kuramsal ve uygulamalı bilimsel bilgiye, bilgi teknolojilerini ve kaynaklarını kullanarak ulaşmayı bilir; bu bilginin doğruluğu, güvenirliği ve geçerliğini değerlendirir. | X | |||||
2 | PY-2. Eğitiminde edindiği bilgi ve becerileri bireysel ve toplumsal düzeyde iletişim, konuşma, dil, ses ve yutma sağlığına yönelik yaşam kalitesinin geliştirilmesi ve bu alandaki bozuklukların önlenmesi, tanılanması ve terapisi için kanıta dayalı bir biçimde ve etkin olarak kullanır. | X | |||||
3 | PY-3. Toplumsal sorumluluk bilinci ile sağlık ekibi ve diğer meslek uzmanlarıyla disiplinlerarası işbirlikleri kurar ve ekibin güvenilir bir üyesi olur. | X | |||||
4 | PY-4. Alanında teknolojik cihaz ve araçları kullanarak kanıta dayalı veri toplar, programları planlar, uygular, gerektiğinde değiştirir, sonlandırır, raporlar, güvenli bir şekilde belgeler ve izler. | X | |||||
5 | PY-5. Mesleki alanında kazandığı bilgi, beceri ve ilgili teknolojiyi kullanarak, biyo-psiko-sosyal ve kültürel temelli bütüncül bir yaklaşımla önleme, fonksiyonel değerlendirme, ayırıcı tanılama, terapi, rehabilitasyon uygulamalarını yapar. | X | |||||
6 | PY-6. Bağımsız olarak mesleki ve akademik çalışmalarını etkin ve etik biçimde yürütür; ekip üyesi olarak sorumluluk alır ve karşılaşılan ya da öngörülmeyen sorunlara çözüm üretir. | X | |||||
7 | PY-7. Kalite yönetimi ve sürekliliği, çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahip olarak süreçlere uygun davranır. | X | |||||
8 | PY-8. Öz-eleştirel bir yaklaşımla kişisel ve mesleki öğrenme gereksinimlerini belirler, en az bir yabancı dil öğrenerek, yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu bir tutum geliştirir ve öğrendiğini sergiler. | X | |||||
9 | PY-9. Birey olarak sürekli değişime açık olumlu tutumları, davranışları ve iletişimi ile topluma örnek olur; evrensel düzeyde demokrasi ve insan haklarına, toplumsal, kültürel, dilsel ve bireysel farklılıklara saygılı ve duyarlı davranır. | X | |||||
10 | PY-10. Birey olarak alanını ilgilendiren yasal mevzuata, bilimsel ve mesleki etik değerlere uygun davranır; danışan haklarını gözeterek mesleğinin gerektirdiği tüm görev ve sorumluluklarını yerine getirir ve mesleki haklarını korur ve savunur. | X | |||||
11 | PY-11. Dil ve konuşma terapisi alanı ile ilgili kurum içi/dışı, ulusal ve uluslararası birey ve halk sağlığı, aile danışmanlığı, toplumsal farkındalık, sağlık ve eğitim politikalarının geliştirilmesi çalışmalarında görev alır, anlaşılır ve doğru bilgi aktarır. | X | |||||
12 | PY-12. Edindiği araştırma yöntemleri, öğrenme-öğretme, ölçme ve değerlendirme ve yönetim bilgisini kullanarak projelere, araştırmalara dahil olur, bunları planlayarak uygular. | X |
Değerlendirme Sistemi
Katkı Düzeyi | Mutlak Değerlendirme | |
Ara Sınavın Başarıya Oranı | 40 | |
Genel Sınavın Başarıya Oranı | 60 | |
Toplam | 100 |