Üniversite'de derslerinde aldığı bilgiler doğrultusunda beceri ve tecrübesini arttırıcı pratik yapma olanağını bulmasıdır. Bununla birlikte, stajı süresinde alanındaki uygulamaları yerinde görmek ve bir disiplinler arası faaliyette bulunmak suretiyle yeni bilgi ve becerilerin kazanılması esastır.
Dersin İçeriği
Bu ders; Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim ,Mesleki Eğitim ,Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim ,Mesleki Eğitim ,Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim ,Mesleki Eğitim; konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme Kazanımları
Öğretim Yöntemleri
Ölçme Yöntemleri
1. Üniversite eğitiminde edindiği teorik bilgilerin pratikteki yansımalarını değerlendirebilecektir.
E
2. Edindiği bilgileri çalıştığı kurumdaki amirlerine resmi bir rapor halinde sunabilecektir.
E
3. Uygulamada karşılaşılan problemlerin çözümü için tek başına veya takım halinde seçenekler üretebilecektir.
E
4. Stajın yapıldığı kurumda yönetici-çalışan ilişkilerinde deneyimleyebilecektir.
E
5. Staj yapılan kurumun farklı departmanları arasındaki iletişimi deneyimleyebilecektir.
E
6. Üniversite eğitiminde verilmeyen yeni bilgi/becerileri staj döneminde kazanabilecektir.
E
Öğretim Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri:
E: Ödev
Ders Akışı
Sıra
Konular
Ön Hazırlık
1
Mesleki Eğitim
1
Mesleki Eğitim
3
Mesleki Eğitim
4
Mesleki Eğitim
5
Mesleki Eğitim
6
Mesleki Eğitim
7
Mesleki Eğitim
8
Mesleki Eğitim
9
Mesleki Eğitim
10
Mesleki Eğitim
11
Mesleki Eğitim
12
Mesleki Eğitim
13
Mesleki Eğitim
14
Mesleki Eğitim
Kaynak
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
No
Program Yeterliliği
Katkı Düzeyi
1
2
3
4
5
1
Radyo ve Televizyonculuk konusunda bilinmesi gereken temel kavramlara hakimdir.
X
2
Radyo ve Televizyon Sisteminin genel işleyişi hakkında bilgiye sahiptir.
X
3
Radyo ve Televizyon Mevzuatı hakkında bilgiye sahiptir.
X
4
Temel hukuk ve meslek etiği bilgisine sahiptir.
X
5
Yazılı ve sözlü iletişim bilgilerini kazanır.
X
6
Alanla ilgili mevzuatı yorumlar ve değerlendirir.
X
7
Mevzuattan kaynaklı iş ve işlemleri takip eder ve sonlandırır.
X
8
Hizmet sunumu için gerekli olan bilişim teknolojilerini kullanabilir ve yeterli düzeyde İngilizce bilir.
X
9
Alanla ilgili edindiği bilgiler doğrultusunda radyo ve televizyon işlemlerini bireysel veya takım çalışmasına uygun bir şekilde sürdürür.
X
10
Bağımsız karar verebilme ve inisiyatif kullanabilme yeteneğine sahiptir.
X
11
Yaşam boyu öğrenmenin önemini bilir, alanla ilgili değişiklikleri takip etme ve değerlendirebilme yeteneğini kazanır.
X
12
Radyo ve televizyonun işleyişi hakkında edindiği bilgi ve beceriler doğrultusunda düşüncelerini yazılı ve sözlü olarak iletir.
X
13
Bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanarak diğer kişi ve kurumlardan gelen istek ve beklentilere cevap verir.
X
14
Alanla ilgili edindiği bilgi ve beceriler doğrultusunda çalışmalarını sürdürür.
X
15
Mesleki etik, sorumluluk, kalite, hukuk bilgisine sahip olarak iş ve işlemleri hakkaniyete uygun bir şekilde gerçekleştirir.
X
Değerlendirme Sistemi
AKTS / İşyükü Tablosu
Etkinlik
Sayı
Süresi (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Saati
0
0
0
Rehberli Problem Çözme
0
0
0
Problem Çözümü / Ödev / Proje / Rapor Tanzimi
0
0
0
Okul Dışı Diğer Faaliyetler
0
0
0
Proje Sunumu / Seminer
0
0
0
Kısa Sınav (QUİZ) ve Hazırlığı
0
0
0
Ara Sınav ve Hazırlığı
0
0
0
Genel Sınav ve Hazırlığı
0
0
0
Performans Görevi, Bakım Planı
0
0
0
Toplam İş Yükü (Saat)
0
Dersin AKTS Kredisi = Toplam İş Yükü (Saat)/30*=(0/30)
0
Dersin AKTS Kredisi: *30 saatlik çalışma 1 AKTS kredisi sayılmaktadır.
Dersin Detaylı Bilgileri
Ders Tanımı
Ders
Kodu
Yarıyıl
T+U Saat
Kredi
AKTS
MESLEKİ EĞİTİM I
-
Güz Dönemi
3+18
7,5
8
Ders Programı
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili
Türkçe
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Türü
Programa Bağlı Seçmeli
Dersin Koordinatörü
Öğr.Gör. Sonıa LOTFI
Dersi Verenler
Öğr.Gör. Sonıa LOTFI
Dersin Yardımcıları
Dersin Amacı
Üniversite'de derslerinde aldığı bilgiler doğrultusunda beceri ve tecrübesini arttırıcı pratik yapma olanağını bulmasıdır. Bununla birlikte, stajı süresinde alanındaki uygulamaları yerinde görmek ve bir disiplinler arası faaliyette bulunmak suretiyle yeni bilgi ve becerilerin kazanılması esastır.
Dersin İçeriği
Bu ders; Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim ,Mesleki Eğitim ,Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim ,Mesleki Eğitim ,Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim,Mesleki Eğitim ,Mesleki Eğitim; konularını içermektedir.
Dersin Öğrenme Kazanımları
Öğretim Yöntemleri
Ölçme Yöntemleri
1. Üniversite eğitiminde edindiği teorik bilgilerin pratikteki yansımalarını değerlendirebilecektir.
E
2. Edindiği bilgileri çalıştığı kurumdaki amirlerine resmi bir rapor halinde sunabilecektir.
E
3. Uygulamada karşılaşılan problemlerin çözümü için tek başına veya takım halinde seçenekler üretebilecektir.
E
4. Stajın yapıldığı kurumda yönetici-çalışan ilişkilerinde deneyimleyebilecektir.
E
5. Staj yapılan kurumun farklı departmanları arasındaki iletişimi deneyimleyebilecektir.
E
6. Üniversite eğitiminde verilmeyen yeni bilgi/becerileri staj döneminde kazanabilecektir.
E
Öğretim Yöntemleri:
Ölçme Yöntemleri:
E: Ödev
Ders Akışı
Sıra
Konular
Ön Hazırlık
1
Mesleki Eğitim
1
Mesleki Eğitim
3
Mesleki Eğitim
4
Mesleki Eğitim
5
Mesleki Eğitim
6
Mesleki Eğitim
7
Mesleki Eğitim
8
Mesleki Eğitim
9
Mesleki Eğitim
10
Mesleki Eğitim
11
Mesleki Eğitim
12
Mesleki Eğitim
13
Mesleki Eğitim
14
Mesleki Eğitim
Kaynak
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
Dersin Program Yeterliliklerine Katkısı
No
Program Yeterliliği
Katkı Düzeyi
1
2
3
4
5
1
Radyo ve Televizyonculuk konusunda bilinmesi gereken temel kavramlara hakimdir.
X
2
Radyo ve Televizyon Sisteminin genel işleyişi hakkında bilgiye sahiptir.
X
3
Radyo ve Televizyon Mevzuatı hakkında bilgiye sahiptir.
X
4
Temel hukuk ve meslek etiği bilgisine sahiptir.
X
5
Yazılı ve sözlü iletişim bilgilerini kazanır.
X
6
Alanla ilgili mevzuatı yorumlar ve değerlendirir.
X
7
Mevzuattan kaynaklı iş ve işlemleri takip eder ve sonlandırır.
X
8
Hizmet sunumu için gerekli olan bilişim teknolojilerini kullanabilir ve yeterli düzeyde İngilizce bilir.
X
9
Alanla ilgili edindiği bilgiler doğrultusunda radyo ve televizyon işlemlerini bireysel veya takım çalışmasına uygun bir şekilde sürdürür.
X
10
Bağımsız karar verebilme ve inisiyatif kullanabilme yeteneğine sahiptir.
X
11
Yaşam boyu öğrenmenin önemini bilir, alanla ilgili değişiklikleri takip etme ve değerlendirebilme yeteneğini kazanır.
X
12
Radyo ve televizyonun işleyişi hakkında edindiği bilgi ve beceriler doğrultusunda düşüncelerini yazılı ve sözlü olarak iletir.
X
13
Bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanarak diğer kişi ve kurumlardan gelen istek ve beklentilere cevap verir.
X
14
Alanla ilgili edindiği bilgi ve beceriler doğrultusunda çalışmalarını sürdürür.
X
15
Mesleki etik, sorumluluk, kalite, hukuk bilgisine sahip olarak iş ve işlemleri hakkaniyete uygun bir şekilde gerçekleştirir.