Eğitim Fakültesi öğrencilerinin TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında hazırladıkları beş proje kabul edildi.
![kuzey_kampus.JPG](/themes/custom/medipol/img/1x1.png)
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022/1 dönemi çağrısı değerlendirme sonuçları açıklandı. İstanbul Medipol Üniversitesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü öğrencilerinin 5 projesi, sundukları program kapsamında desteklenmeye hak kazandı. İstanbul Medipol Üniversitesi öğrencilerine aktif öğrenme ve etki odaklı araştırma yetenekleri kazandırmaya yönelik çalışmalarıyla bilimsel destek programlarında büyük başarılar kazanıyor. TÜBİTAK Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı (BİDEB) tarafından yürütülen 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022/1 dönemi çağrısı sonuçlarına göre Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü öğrencilerinin 5 projesi desteklenmeye değer görüldü. Bilimsel program, ülkemizdeki önlisans ve lisans eğitimi gören üniversite öğrencilerini, projeler yoluyla araştırma yapmaya teşvik ediyor. Eğitim Fakültesinden Dr. Öğr. Üye. Mefharet Veziroğlu Çelik danışmanlığında geliştirilen projeler erken çocukluk çalışmalarını ele alıyor.
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022/1 dönemi çağrısı sonucunda başarılı bulunarak desteklenen öğrencilerimizin projeleri aşağıdaki şekilde sıralandı:
Erken Çocukluk Döneminde Çocukların Sosyal Davranışları ile Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkide Öz-Düzenleme Becerilerinin Rolü
Eda Emanetoğlu
Tuğçe Sandıkçı
İremnur Karadeniz
Zeynep Karci
Erken Çocukluk Döneminde Ebeveyn-Çocuk İlişkisi ve Erken Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Rabia Akbaş
Kübra Başaran
Tuğba Nur Taşkın
Erken Çocukluk Eğitiminde Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi, Sınıf İçi Öğrenme Etkinliklerinin Niteliği ve Çocukların Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Emine Çoşkun
Tuğbanur Coşkun
Erken Çocukluk Dönemi Kitaplarının Bireyin Yetişkinlik Dönemine Yansımaları
Şüheda Özkaldı
Aleyna Kaya
Erken Çocukluk Döneminde Doğal Materyallerle Yapılan Öğrenme Etkinliklerinin Çocukların Öğrenme Becerilerine Etkisi
Rumeysa Duman
İlke Özlav
Son Güncelleme Tarihi: 01/03/2023 - 15:03