Ana içeriğe atla

Eğitim Fakültesi öğrencilerine TÜBİTAK’tan destek

27.12.2022

Eğitim Fakültesi öğrencilerinin TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında hazırladıkları beş proje kabul edildi.

kuzey_kampus.JPG

TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022/1 dönemi çağrısı değerlendirme sonuçları açıklandı. İstanbul Medipol Üniversitesi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü öğrencilerinin 5 projesi, sundukları program kapsamında desteklenmeye hak kazandı. İstanbul Medipol Üniversitesi öğrencilerine aktif öğrenme ve etki odaklı araştırma yetenekleri kazandırmaya yönelik çalışmalarıyla bilimsel destek programlarında büyük başarılar kazanıyor. TÜBİTAK Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı (BİDEB) tarafından yürütülen 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022/1 dönemi çağrısı sonuçlarına göre Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü öğrencilerinin 5 projesi desteklenmeye değer görüldü. Bilimsel program, ülkemizdeki önlisans ve lisans eğitimi gören üniversite öğrencilerini, projeler yoluyla araştırma yapmaya teşvik ediyor. Eğitim Fakültesinden Dr. Öğr. Üye. Mefharet Veziroğlu Çelik danışmanlığında geliştirilen projeler erken çocukluk çalışmalarını ele alıyor.

 

TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022/1 dönemi çağrısı sonucunda başarılı bulunarak desteklenen öğrencilerimizin projeleri aşağıdaki şekilde sıralandı:

 

Erken Çocukluk Döneminde Çocukların Sosyal Davranışları ile Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkide Öz-Düzenleme Becerilerinin Rolü

Eda Emanetoğlu

Tuğçe Sandıkçı

İremnur Karadeniz
Zeynep Karci

 

Erken Çocukluk Döneminde Ebeveyn-Çocuk İlişkisi ve Erken Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Rabia Akbaş
Kübra Başaran
Tuğba Nur Taşkın

 

Erken Çocukluk Eğitiminde Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi, Sınıf İçi Öğrenme Etkinliklerinin Niteliği ve Çocukların Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Emine Çoşkun
Tuğbanur Coşkun

 

Erken Çocukluk Dönemi Kitaplarının Bireyin Yetişkinlik Dönemine Yansımaları

Şüheda Özkaldı
Aleyna Kaya

 

Erken Çocukluk Döneminde Doğal Materyallerle Yapılan Öğrenme Etkinliklerinin Çocukların Öğrenme Becerilerine Etkisi

Rumeysa Duman
İlke Özlav

Son Güncelleme Tarihi: 01/03/2023 - 15:03