Ana içeriğe atla

Eğiticinin eğitimi sertifikası programı, alanlarında kendisini daha da geliştirerek güncel bilgi ve becerilerini artırarak başarılı bir öğretim üyesi olmak isteyenler için oluşturulan ve bu hedef için gereken tüm bilgi ve becerileri kazandırmayı amaçlayan bir eğitim programıdır.


Eğitimin İçeriği
1. Ölçme ve Değerlendirme Süreci – Temel Kavram ve Özellikler
2. Ölçüt ve Türleri
3. Geçerlilik Türleri Nasıl Hesaplanır
4. Soru Türleri
5. Sınıflama Gerektiren Sorular
6.Madde Analizleri
7.Yapılandırmacı Yaklaşım ve Alternatif Ölçme Değerlendirme Teknikleri
8. Geleneksel Ve Çağdaş Ölçme Değerlendirme Yaklaşımları - I
9. Geleneksel Ve Çağdaş Ölçme Değerlendirme Yaklaşımları - II
10.  Test Analizi/Sınav Analizi
11.   Web Araçlarıyla Etkileşimli Öğretim Yöntemleri ve Hibrit Öğrenme
12.   Dijital Öğrenme Araçları ile Sınıf Yönetimi I
13.   Dijital Öğrenme Araçları ile Sınıf Yönetimi II
14.   Dijital Öğrenme Araçları ile Sınıf Yönetimi III
15.   Hibrit Öğrenme
16.   Akıllı Tahta Kullanım Becerileri
17.   Öğretim İlke ve Yöntemleri - I
18.   Öğretim İlke ve Yöntemleri - II
19.   Öğretim İlke ve Yöntemleri - III
20.   Öğretim İlke ve Yöntemleri - IV
21.   Öğrenme Halkaları
22.   İşbirlikli Öğrenme Modeli
23.   Problem ve Proje Tabanlı Öğrenme Modeli
24.   Ders izlencesi ve belirtge tablosu hazırlama
25.   Bilimsel Araştırma Projesi Hazırlama Süreci
26.   ARDEB Desteklerinin Tanıtımı
27.   ARDEB Değerlendirme Kriterleri
28.   İstanbul Medipol Üniversitesi Kütüphane, Veritabanları, Kaynak Çeşitleri
29.   Bilimsel Araştırma Projeleri, Başvuru, Yürütme ve Sonuçlandırma Süreçleri I
30.   Bilimsel Araştırma Projeleri, Başvuru,Yürütme ve Sonuçlandırma Süreçleri II
31.   Anket Hazırlama
32.   Araştırma Aşamaları
33.   Epidemiyolojik Araştırma Türleri
34.   Bilimsel Araştırma Yöntemleri ve Teknikleri
35.   Bilimsel Araştırmalarda Etik
36.   İletişim
37.   Kişiler Arası İletişim
38.   Kariyer Planlama
39.   Girişimcilik
40.   Liderlik becerisi
41.   İşbirliği becerisi
42.   Yetişkin Eğitimi - I
43.   Yetişkin Eğitimi - II
44.   Yetişkin Eğitimi - III
45.   Yaşam Boyu Öğrenme
46.   Öğrenmeyi Öğrenme
47.   Eleştirel Düşünme
48.   Analitik düşünme/becerisi
49.   Yaratıcı düşünme/becerisi
50.   Problem çözme becerisi/ Yansıtıcı düşünme/becerisi
51.   Meta-bilişsel Düşünme becerileri (=Üst Bilişsel Düşünme) öz düzenleme, özyeterlilik öz saygı ve diğer
52.   Eğitim Sorunları, Alternatif Çözümler ve Rehberlik
53.   Dünyada ve Türkiye'de Gençlik Sorunları
54.   Eğitimde Ölçme Değerlendirme Yaklaşımları, Bağıl Değerlendirmeye Farklı Bir Yaklaşım
55.   Küreselleşme ve Dijital Dönüşümün Yenilikçi Öğrenme ve Öğretim Bağlamında Yansıması
56.   Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Araçları I
57. Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Araçları II

Eğiticinin Eğitimi: https://egitim.medipol.edu.tr/login/index.php

Medipol Üniversitesi'nin toplumsal katkı konusundaki yaklaşımı, toplumsal sorunların çözümüne yönelik bilinçli ve duyarlı bir toplum oluşturmaya destek olmayı, temiz ve sağlıklı bir çevre oluşturmayı, kültür, sanat ve sporla zenginleşmiş sosyal bir hayatı desteklemeyi ve bu şekilde toplumsal gelişime katkı sağlamayı ve toplumun genelinde sağlık hizmetlerini yaymayı ve geliştirmeyi içerir. Bu hedeflere ulaşmak için, üniversite, toplumsal katkıyı tüm akademik ve idari süreçlerine entegre etmeyi, toplumsal ve küresel sorunlara yönelik farkındalığı artırmayı, toplumsal katkı sağlayacak fikirlere liderlik etmeyi ve toplumsal katkı faaliyetlerini ve projelerini desteklemeyi hedeflemektedir.

Açık Akademi: https://acikakademi.medipol.edu.tr/

1. Ürün Tanıtım Temsilcisi Yeterlilik Eğitimi (ÜTT): Üniversitelerin, ürün tanıtım temsilcisi yetiştiren bölümlerinden mezun olanlara diplomalarını ibraz etmeleri hâlinde veya en az yüksekokul mezunu olup Kurum tarafından yapılan veya yaptırılan sınavı başarı ile geçenlere Kurum tarafından yeterlilik belgesi düzenlenir. Yeterlilik belgelerinin olması kaydıyla firmalarda ürün tanıtım temsilcisi unvanı ile çalışabilirler. Yeterlilik belgesi almaları durumunda Kurum elektronik kayıt sistemine Kurum tarafından kaydedilirler. Sisteme kayıt olan yeterlilik belgesi sahibi ürün tanıtım temsilcilerine, ruhsat/izin sahibi tarafından formatı Kurumca belirlenmiş bir “Ürün Tanıtım Temsilcisi Kimlik Kartı” düzenlenir. Kimlik Kartı olmaması durumunda ürün tanıtım temsilcisi olarak çalıştırılamazlar. Hekim, diş hekimi ve eczacı haricindeki sağlık meslek mensuplarına herhangi bir ürün ve benzerinin tanıtımını yapamazlar ve tanıtım malzemesi veremezler. Ürün tanıtımı sırasında ürünle ilgili kendilerine rapor edilen advers etki/olayları firmalarındaki bilim servisine iletirler.

2. Medipol Mega Uluslararası Hasta Hizmetleri Oryantasyon Programı: Hasta Hizmetleri Biriminin yeni bir çalışana şirkette rahat ve etkili bir şekilde çalışması için ihtiyaç duyduğu bilgileri sağlamak için tasarlanmış bir eğitimdir. Etkili bir oryantasyon eğitimi, şirkete yeni bir pozisyon için başlayacak kişileri, yeni çalışma ortamlarına hazırlar ve daha rahat hissetmelerine yardımcı olur.

3. Tavsiyen Eczanede 1-2-3 Eğitimleri: Bayer Tüketici Sağlığı ve İstanbul Medipol Üniversitesi Eczacılık Fakültesi, eczacılar için bir sertifika programı hazırladı. Tüketicilerin gıda takviyeleri konusunda doğru yönlendirilmesi, halk sağlığının korunması ve bu konunun ilk ve en önemli aracısı eczacıların desteklenmesi amacıyla hazırlanan sertifikalı eğitim programı.

Sürekli Eğitim Merkezi: https://semonline.medipol.edu.tr/login/index.php

İDARİ KADRO ORYANTASYON PROGRAMLARI

İDARİ KADRO ORYANTASYON 

İdari personel olarak işe yeni başlayan çalışanları tanımlı ve planlı oryantasyon programlarına tabi tutarak kuruma, çalıştıkları birime ve kurum kültürüne hızlı bir şekilde adapte olmalarını sağlanıp iş performanslarını ve kuruma olan bağlılıklarını arttırmak için oryantasyon programları düzenlenmektedir. Ayrıca oryantasyon sürecinde çalışana göreve başlayacağı birimde kuruma ve görevine uyum sağlayana kadar destek sunacak deneyimli çalışanlar, Birim Uyum Eğitimi Sorumluları olarak belirlenmiştir

Uyum Oryantasyon Programı: Medipol Uzaktan Eğitim Sistemi

İstanbul Medipol Üniversitesi, Tıbbi Araştırmalar Birimi (MEDİTAM) tarafından düzenlenen “Deney Hayvanları Kullanım Sertifikası Eğitimi”nin temel amacı, bilimsel araştırmalarda ve deneylerde kursiyerleri hayvanların kullanımını etik, refah, prosedür açısından yetkinliğe sahip araştırmacılar olarak yetiştirmektir. Bu eğitimler, deney hayvanlarının kullanımıyla ilgili teorik ve uygulamalı eğitim konularını kapsamaktadır.

Eğitim programı Tarım ve Orman Bakanlığının ilgili genelgesi kapsamında belirli şartları sağlayan eğitmenler eşliğinde teorik ve uygulama eğitimleri ile tamamlanmaktadır. Eğitim sonunda kursiyerlerin değerlendirilmesi iki aşamada yapılır. Bu değerlendirmede teorik sınav %50, uygulama sınavı %50 ağırlıktadır. Kursiyerlerin başarılı sayılabilmeleri için teorik ve uygulama sınavlarından belirtilen yüzdeler dikkate alınarak 100 üzerinden en az 70 puan almaları gereklidir. Sınavda başarısız olan kursiyerler için ikinci sınav düzenlenir. İkinci sınavda da başarısız olan kursiyerlerin eğitim programına yeniden katılım sağlamaları gereklidir.

Yönetmelik ve genelge hükümlerine göre düzenlenen deney hayvanları kullanım sertifika programlarına kayıt yaptırarak devam ve başarı şartlarını yerine getiren kursiyerlere "Deney Hayvanları Kullanım Sertifikası" verilir. Bu sertifikalar, Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından hazırlanan veri tabanı üzerinden oluşturulmaktadır.

Meditam Deney Hayvanları Kullanım Sertifikası Eğitimleri (DHK): Medipol Deney Hayvanları Kullanım Eğitimi

Ekleme Tarihi: 21/08/2023 - 15:13Son Güncelleme Tarihi: 29/05/2024 - 13:51