Ana içeriğe atla
66

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı, kurumlarla paydaşları arasındaki ilişkilerin etik ilkeler ışığında, karşılıklı iletişim ve diyalog kanalıyla geliştirilmesinde liderlik rolü üstlenecek iletişim profesyonelleri ve danışmanları yetiştirmeyi hedefler. Program öğrencileri, halkla ilişkiler ve tanıtımın temelleri, süreçleri, çalışma anlayışı ve tekniklerinin yanı sıra; kurumsal iletişim, medya ilişkileri, pazarlama iletişimi, halkla ilişkiler ve tanıtım metinlerinin yazımı, iç iletişim, dijital iletişim, sosyal sorumluluk, sponsorluk yönetimi, kriz yönetimi ve benzeri alanlarda en güncel bilgi ve uygulamalara yönelik sağlam bir donanım kazanırlar. Öğrencilere, iletişimcilerin sahip olması gereken genel kültür, ekonomi, hukuk, işletme, sosyoloji ve antropoloji formasyonu da sunulmaktadır.

Ekleme Tarihi: 17/06/2022 - 10:14Son Güncelleme Tarihi: 03/07/2024 - 15:38