Ana içeriğe atla

Akman: Markalaşmanın önemini bilmiyoruz

17.05.2016

Yurtdışındaki market raflarında Türk ambalaj ürünlerinin sayısının çok az olduğunu ifade eden Medipol Üniversitesi Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Oya Akman, Türkiye’de markalaşmaya önem verilmediğini ..

765bc98cc70d

Bloomberg HT ekranlarında yayınlanan Ambalaj Dünyası programının konuğu oldu. Ali Çağatay’ın moderatörlüğünü üstlendiği programda Akman, Türkiye’de markalaşma, ambalaj tasarımı ve cam malzemesi hakkında konuştu. Yurtdışındaki market raflarında Türk ambalaj ürünlerinin sayısının çok az olduğunu ifade eden Akman, ülkemizde markalaşmaya gereken önemin verilmediğini söyledi. Türkiye’de tasarıma yatırım yapılmadığını, bu konuda devlet teşviklerinin de yetersiz olduğunu savunan Akman, uzun yıllar ambalaj tasarımının ihmal edildiğini belirtti. Cam malzemesine de değinen Akman, yüzde yüz geri dönüşümlü olan camın malzeme olarak çok önemli olduğunu söyledi. Camın içindeki ürünü çok iyi sakladığını ve ürünün kimyasalla iletişime geçmediğini ifade eden Akman, camın ambalaj açısından vazgeçilmez bir ürün olduğunu sözlerine ekledi.

Son Güncelleme Tarihi: 10/03/2023 - 11:54