Ana içeriğe atla

‘Marka Olmak Konferansı’ Medipol’de yapıldı

27.12.2018

İstanbul Medipol Üniversitesinde bu sene ikincisi düzenlenen ‘Marka Olmak Konferansı’nda farklı sektörlerden üst düzey yöneticiler deneyimlerini öğrencilerle paylaştı. Konferansta markalaşma, kurum..

ddddddddd

İstanbul Medipol Üniversitesi Sosyal Bilimler MYO Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı öncülüğünde bu sene ikincisi düzenlenen ‘Marka Olmak Konferansı’nda küresel ölçekte faaliyet gösteren firmaların yöneticileri öğrencilerle bir araya geldi. Sosyal Bilimler MYO Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Tayyar Tepe ve Sosyal Bilimler MYO Halklar İlişkiler Programı Başkanı Öğr. Gör. Beyzanur Kalaycı’nın açış konuşmalarını yaptığı konferansta markalaşma, sosyal sorumluluk, kurumsal iletişim ve dijital pazarlama kavramları ele alındı. Güney Kampüs Konferans Salonu’nda düzenlenen etkinliğe Bayer Türk Kurumsal İletişim Müdürü Nevra Çağman, Getir Pazarlama Proje Yöneticisi Zeynep Saygılı Peksevin, Ferrero Türkiye Genel Müdürü Azmi Gümüşlüoğlu, Demirören TV Finans Müdürü Yeliz Kalafat, Eti İhracat Pazarlama Ürün Müdürü Pınar Arısoy, Xiaomi Türkiye Genel Müdürü Burak Anlar, Planad Works Ajans Başkanı Selcan Erkan ve Samsung Dijital Medya Uzman Yardımcısı Mert Uygur katıldı.

Son Güncelleme Tarihi: 01/03/2023 - 14:55