Ana içeriğe atla

“Sponsorluklar marka imajını güçlendirir”

20.01.2017

“Pazarlama İletişiminde Sponsorluk Yönetimi” konulu konferansta konuşan Çiğdem Erdem Şener, ‘stratejik bir iletişim faaliyeti’ olarak tanımladığı sponsorlukların marka imajını güçlendirdiğini söyle..

92e4-429e-a86c-682da08f2cfa-Sponsorluk_Marka.JPG

Spor odaklı reklam ajansı Sportsnet Group’un Marka ve Kurumsal İletişim Yöneticisi Çiğdem Erdem Şener, Medipol Üniversitesi’nde düzenlenen “Pazarlama İletişiminde Sponsorluk Yönetimi” konulu konferansa konuşmacı olarak katıldı. İletişim Fakültesi’nin organizasyonuyla Kavacık Güney Yerleşkesinde düzenlenen konferansta Şener, spor başta olmak üzere sponsorluk faaliyetlerini ele aldı. İnsanların spor hakkında birbiriyle yüz yüze konuşmayı tercih ettiğini ve bunun markalar için önemli bir fırsat olduğunu belirten Şener, yaptıkları araştırmalarda Türkiye'de spor denince akla önce futbolun geldiğini söyledi. Spor sponsorluğu konusunun önemine değinen Şener, bireylerin çeşitli spor dallarına ilgi düzeyi arttıkça markaların spora ve sporculara olan desteğinin de arttığını vurguladı. Şener, “stratejik bir iletişim faaliyeti” olarak tanımladığı sponsorlukların marka imajını güçlendirdiğini kaydetti.

Son Güncelleme Tarihi: 08/03/2023 - 16:09